[fusion_builder_container background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”110px” padding_bottom=”110px” padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_imageframe lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” style_type=”none” hover_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=””] [/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]
“… velskrevet og godt struktureret … en dejlig oplevelse.”
Christina Krolmer, anmeldelse i Folkeskolen, februar 2016.
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”15″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][fusion_text]Her er en bog, der hiver teorierne om undervisningsdifferentiering ned på jorden og ind i undervisningslokalerne. Det er en værktøjsbog, der med konkrete råd og idéer giver læseren inspiration til, hvordan man kan arbejde med undervisningsdifferentiering på en måde, der er meningsfuld for eleverne og overskuelig for læreren.
Det er svært at tilgodese alle elevtyper, og hverdagen er travl. De fleste lærere anerkender behovet for undervisningsdifferentiering, men hvordan gør man det lige i praksis? Hvordan får man differentieret, når der er et pensum at følge og en hverdag at forholde sig til? Denne bog viser, hvordan det kan gøres.[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”15″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][fusion_button link=”https://www.saxo.com/dk/undervisningsdifferentiering_ole-ditlev-nielsen_haeftet_9788771583120″ color=”default” size=”” stretch=”” type=”” shape=”” target=”_self” title=”” gradient_colors=”|” gradient_hover_colors=”|” accent_color=”” accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”” class=”” id=””]KØB BOGEN[/fusion_button][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” padding_left=”0px” padding_right=”0px” hundred_percent=”yes” equal_height_columns=”yes” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”no” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”#a2a522″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”100px 120px” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]“…velskrevet og godt struktureret … en dejlig oplevelse … meget troværdig … Jeg fik under læsningen oplevelsen af at være forstået og anerkendt i min profession som lærer, få ny teoretisk viden og samtidig blive udfordret i forhold til mine lidt indgroede tankemønstre.”
(Christina Krolmer, Folkeskolen, februar 2015) [/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”25″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][fusion_button link=”https://www.saxo.com/dk/undervisningsdifferentiering_ole-ditlev-nielsen_haeftet_9788771583120″ color=”custom” size=”large” stretch=”” type=”flat” shape=”square” target=”_self” title=”” gradient_colors=”transparent|transparent” gradient_hover_colors=”rgba(255,255,255,.1)|rgba(255,255,255,.1)” accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”2px” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”” class=”” id=””]Se mere[/fusion_button][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”yes” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”http://test.20skridt.dk/wp-content/uploads/2016/09/ole-ditlev-nielsen-4.jpg” background_repeat=”no-repeat” background_position=”right center” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”200″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”no” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”http://test.20skridt.dk/wp-content/uploads/2015/03/Bøger-3.jpg” background_repeat=”no-repeat” background_position=”right bottom” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”200″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”yes” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”#babc27″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”100px 120px” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]“Det er en rigtig brugbar bog for en travl lærer i folkeskolen. Ole Ditlev Nielsen har en meget bred teoretisk baggrund, og hans bog samler og konkretiserer mange af de tendenser, der er inden for folkeskolen i øjeblikket. Bogen præsenterer gode og gennemprøvede løsningsforslag på forskellige problemstillinger, der kan opstå i undervisningen, og giver samtidig gode muligheder for at reflektere over egen praksis.”
(Lisa Petersen, lærer, Vesterbro Ny Skole)
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”25″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][fusion_button link=”http://ipaper.ipapercms.dk/DanskPsykologiskForlag/Paedagogik/Undervisningsdifferentiering/” color=”custom” size=”large” stretch=”” type=”flat” shape=”square” target=”_self” title=”” gradient_colors=”transparent|transparent” gradient_hover_colors=”rgba(255,255,255,.1)|rgba(255,255,255,.1)” accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”2px” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”” class=”” id=””]Læs et gratis uddrag af bogen her[/fusion_button][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”no” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”#a2a522″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”100px 120px” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]“Bogen er en fantastisk gave til alle undervisere. I bogen er der masser af idéer til at gøre den daglige undervisningen endnu bedre og ikke mindst mere udfordrende for såvel undervisere som elever.”
(Casper Henningsen, lektor, Erhvervsskolen Nordsjælland) [/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”25″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””/][fusion_button link=”https://www.saxo.com/dk/undervisningsdifferentiering_ole-ditlev-nielsen_haeftet_9788771583120″ color=”custom” size=”large” stretch=”” type=”flat” shape=”square” target=”_self” title=”” gradient_colors=”transparent|transparent” gradient_hover_colors=”rgba(255,255,255,.1)|rgba(255,255,255,.1)” accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”2px” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”” class=”” id=””]Køb bogen her[/fusion_button][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ last=”yes” spacing=”no” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”http://test.20skridt.dk/wp-content/uploads/2016/10/IMG_4695-2.jpg” background_repeat=”no-repeat” background_position=”right top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”200″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”” class=”” id=””/][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”110px” padding_bottom=”110px” padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]
Bogens indhold
At omsætte teorier og tanker til den daglige undervisning
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”40″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”” class=”” id=””/][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_accordion divider_line=”” class=”” id=””][fusion_toggle title=”Først og fremmest” open=”no”]Undervisningsdifferentiering er svært, men vigtigt, og det er et princip, ikke en metode.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”1. skridt: At tilrettelægge differentieret undervisning” open=”no”]Hvordan planlægger man differentieret undervisning i en travl hverdag?[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”2. skridt: De mange intelligenser” open=”no”]Howard Gardners teori og hvordan du kan bruge den i praksis.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”3. skridt: Læringsstile i teori og (især ) praksis” open=”no”]Praktiske ideer til at tage højde for elevernes forskellige læringsstile.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”4. skridt: At anvende Blooms taksonomi i forhold til undervisningsdifferentiering” open=”no”]At give meningsfulde opgaver på forskellige taksonomiske trin.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”5. skridt: Lær dine elever at kende – på en overskuelig og fair måde.” open=”no”]Jo bedre du kender dem, jo bedre kan du differentiere.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”6. skridt: Giv dine elever en køreplan” open=”no”]Får de den, så kører de bedre.[/fusion_toggle][/fusion_accordion][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_accordion divider_line=”” class=”” id=””][fusion_toggle title=”7. skridt: De fysiske rammer – arbejdsstationer i klasserummet” open=”no”]Indret dit undervisningslokale i forskellige zoner.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”8. skridt: Løbende evalueringer og temperaturmålinger” open=”no”]Tag temperaturen på din klasse ofte, så du kan finde den rigtige medicin.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”9. skridt: Differentiering og lærerpræsentationer” open=”no”]Du behøver ikke at vælge Power Point.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”10.skridt: Lad eleverne vælge selv – og differentier efter kompetencemål” open=”no”]Konkrete eksempler på, hvordan andre undervisere har anvendt kompetencemål som et effektivt værktøj til differentiering.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”11. skridt: John Hatties elevforventninger og undervisningsdifferentiering” open=”no”]Han er tidens hotteste pædagogiske forsker – og sådan kan du bruge ham til differentiering.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”12. skridt: Differentiering ved projektarbejde, i grupper og i det selvstændige projekt.” open=”no”]Konkrete råd til at få alle til at bidrage til fællesskabet.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”13. skridt: Differentiering og lektier” open=”no”]Skal alle have det samme for? Og kan man bruge flipped learning som en vej til differentierede lektier?[/fusion_toggle][/fusion_accordion][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_accordion divider_line=”” class=”” id=””][fusion_toggle title=”14. skridt: Differentiering ved klassediskussioner” open=”no”]Hvordan sikrer vi os, at det ikke er de samme tre, der rækker fingeren op?[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”Ekstraopgaver til de dygtige – sådan gør du” open=”no”]Implementerbare forslag til at udfordre og styrke de dygtige elever.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”16. skridt: Mere tid til de udfordrede” open=”no”]Der er elever, der har det svært – sådan kan de hjælpes.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”Modstand mod differentierning” open=”no”]Det er ikke alle, der elsker differentiering – heller ikke dine kolleger.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”Rød, gul og grøn – en efterprøvet metode til differentiering.” open=”no”]En metode, der tager udgangspunkt i en dansk praksis.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”19. skridt: Undervisningsdifferentiering i teams – det gode lærersamarbejde” open=”no”]Differentieringen bliver både bedre for dig og eleverne, hvis den bliver til i et frugtbart samarbejde.[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”20. skridt: Din plan for at arbejde med undervisningsdifferentiering” open=”no”]Tag dit første, konkrete skridt her.[/fusion_toggle][/fusion_accordion][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=”” background_image=”http://test.20skridt.dk/wp-content/uploads/2015/03/forfatter-ole-ditlev-nielsen-testimonials-green.jpg” background_parallax=”fixed” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”center bottom” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”160px” padding_bottom=”130px” padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_6″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”20px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”2_3″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_testimonials design=”clean” backgroundcolor=”” textcolor=”#ffffff” random=”” class=”” id=””][fusion_testimonial name=”Helle, Gladsaxe Hovedbibliotek • Deltager på kursus i undervisningsteknik” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]“Det var en rigtig god dag. Inspirerende og sympatisk underviser. Gode pointer og input lige til at bruge i hverdagen, step by step.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Pia Gabel, skoleleder, Dalmose Skole • Tilhører ved foredrag om stress” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Ole var levende, og nåede medarbejdergruppen gennem sit fremragende sprog, anekdoter og egne historier.” [/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Sascha Jensen, Balance nr. 2, juni 2014 • Anmeldelse af ”Om at leve – 20 skridt til mere overskud og mindre stress”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Ole Ditlev Nielsen har skrevet en konkret og vidunderlig bog, som er lige til at gå til.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Sanne Kierstein Madsen, Læsepædagogen, nr. 6, 2013 • Anmeldelse af ”Om at undervise – 20 skridt til mere overskud og mindre stress”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Bogen er så absolut anbefalelsesværdig. Såvel nye som garvede undervisere kan have stor glæde af denne perle af en håndsrækning til undervisere.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Kristian Westerdahl, adjunkt, Gefion Gymnasium • Deltager på kurset ”Forandringspædagogik”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Jeg fandt Ole Ditlev Nielsens kursus meget interessant og givende. Hvor andre kurser ofte har været meget teoretisk funderet, havde Ole Ditlev Nielsens kursus også en meget anvendelsesorienteret dimension. Jeg fik på kurset flere mange ideer til arbejdsformer, som jeg i dag bruger i min daglige undervisning.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Henrik Munch Petersen, lektørudtalelse 15/01 DBC Medier • Om ”Forandringspædagogik”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”En oplagt udgivelse at have stående på hylden både på lærerseminarierne samt på skolebibliotekerne, hvor ikke kun nyuddannede lærere, men lærere i al almindelighed kan have gavn af bogen.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Dorthe Pelle Nielsen, chefkonsulent,Boligforeningen 3B • Deltager på kursus i undervisningsteknik for medarbejder/undervisere uden pædagogisk baggrund.” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Kurset er et perfekt afsæt for udvikling af virksomhedens egne, interne kurser, når medarbejderne har den faglige kompetence, men mangler grundlæggende viden om undervisningsmetodik.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Christina Krolmer, Folkeskolen, februar 2016 • Anmeldelse af ”Undervisningsdifferentiering – 20 skridt til at møde dine elever”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”… velskrevet og godt struktureret … en dejlig oplevelse … meget troværdig.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Line Holst Schelde, HF-centret Efterslægten • Tilhører ved foredrag” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Dejlig konkret og uden floskler. Lige til at gå til og få energi af i den daglige undervisning. Så skønt! Tak![/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Daniel Blum, uddannelsesdirektør, Next – Uddannelse København • Anmeldelse af ”20 skridt til bedre lærersamarbejde”” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Ole Ditlev Nielsen og Martin Lasse Hansen Sieben har med 20 skridt til bedre lærersamarbejde skrevet den bog mange lærere har ventet på … 20 skridt til bedre lærersamarbejde er en bog til den gode lærer eller lærerstuderende – og kan også anbefales til den gode leder.”[/fusion_testimonial][fusion_testimonial name=”Ulla Lodberg, Handelsskolen København Nord, Hillerød • Deltager på kursus om undervisningsdifferentiering” avatar=”none” image=”” image_border_radius=”” company=”” link=”” target=”_self”]”Informativt og praksisnært kursus med mange gode indspark. God energi og overbevisende kursusleder.”[/fusion_testimonial][/fusion_testimonials][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_6″ last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”20px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=”#f8f8f8″ background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”110px” padding_bottom=”110px” padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]
Det seneste fra bloggen
Tips, tricks og tekster om at få tid til det vigtige
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” top_margin=”40″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”” class=”” id=””/][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_blog number_posts=”6″ offset=”” cat_slug=”” exclude_cats=”” show_title=”yes” title_link=”yes” thumbnail=”yes” excerpt=”yes” excerpt_length=”28″ meta_all=”yes” meta_author=”no” meta_categories=”no” meta_comments=”no” meta_date=”yes” meta_link=”no” meta_tags=”no” paging=”no” scrolling=”pagination” strip_html=”yes” blog_grid_columns=”3″ blog_grid_column_spacing=”20″ layout=”grid” class=”” id=””][/fusion_blog][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]